MENU

Ξεκινήστε την πληκτρολόγηση για αναζήτηση. Βρείτε το προϊόν που θέλετε εύκολα και γρήγορα (πχ. ποδήλατο γυμναστικής έως 200 ευρώ, kayak πράσινο) ή   επιστρέψτε στην ιστοσελίδα

Πολιτική Επιστροφών

1. Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

α. Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής, απαραίτητα είναι, το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις και η απόδειξη αγοράς της παραγγελίας.

Ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Εξαιρούνται οι ηλεκτρονικές συσκευές και οι συσκευές ή/και προϊόντα που έρχονται σε/ή η χρήση τους είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα, που αν αποσφραγιστούν δεν αντικαθίστανται. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, το ChiotisGroup.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης (παρ.2).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε είτε στο τηλέφωνό μας (2104256782-3) είτε μέσω email στο info@chiotisgroup.gr. Το έντυπο επιστροφής θα το βρείτε εδώ. Σε περίπτωση μη ενημέρωσης οι επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές

Ακύρωση παραγγελίας

β. Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε ανά πάσα στιγμή να πατήσετε το κουμπί "Προηγούμενο Βήμα" ώστε να επιστρέψετε στο προηγούμενο βήμα της διαδικασίας. Κάνοντας "κλικ" στο κουμπί X μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι και έτσι διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας και μπορείτε να συνεχίσετε να πλοηγήστε στο website μας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά: 2104256782 (αστική χρέωση) ή μέσω email: info@chiotisgroup.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της ή αρνηθείτε την παραλαβή της, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής σε εσάς και με τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής του δέματος στην έδρα μας.

γ. Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν/τα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας και φροντίζετε να είναι συσκευασμένο όπως το παραλάβετε έτσι ώστε να μην προκληθεί φθορά στη συσκευασία και στο προϊόν. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε και τέλος αποστέλλετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας με δική σας χρέωση. Καθώς τα έξοδα όλων των μετακινήσεων επιβαρύνουν τον καταναλωτή μπορείτε να αποστείλετε το δέμα με δική σας χρέωση ή μπορείτε να αποστείλετε το δέμα με χρέωση της εταιρείας μας με ACS courier (πάντα αφού πρώτα έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά ή με email) με χρέωση μεταφορικών (αποστολή στην έδρα μας και επαναποστολή στον πελάτη) 8€ για δέματα έως 2 κιλά και 2€ για κάθε επιπλέον κιλό. Ο πελάτης υποχρεούται σε κάθε αλλαγή να στείλει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, σε άρτια κατάσταση, όπως ακριβώς του παραδόθηκε και συσκευασμένο όπως το παρέλαβε. Επιστροφές μέσω ΕΛ.ΤΑ που δεν παραδίδονται άμεσα στο κατάστημα, δε θα γίνονται δεκτές. Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το προϊόν στη διεύθυνσή μας και είναι υπό τη δική του ευθύνη να παραδοθεί στην έδρα μας.

2. Δικαίωμα Υπαναχώρησης - Αλλαγές Προϊόντων

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση , δεν έχει αποσυσκευασθεί ή αποσφραγισθεί και δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος στην έδρα μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η ομάδα του ChiotisGroup.gr θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημα σας κι αν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή με email πριν από οποιαδήποτε επιστροφή.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει αποσυσκευασθεί ή αποσφραγισθεί και να μην έχει αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας, να είναι άθικτη η συσκευασία του και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Το έντυπο υπαναχώρησης θα το βρείτε εδώ. Αφού το συμπληρώσετε θα μας το στείλετε στο info@chiotisgroup.gr.

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως :

Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, ή προϊόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, είδη Ά βοηθειών, ακουστικά βαρηκοΐας, υποστρώματα θέρμανσης, είδη ατομικής υγιεινής, μαξιλάρια, ορθοπεδικά είδη. βοηθήματα τουαλέτας, παπλώματα, στρώματα κοκ.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει να εκδοθεί τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής του

Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

Το ChiotisGroup.gr οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν/τα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής και τέλος αποστέλλετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας με δική σας χρέωση. Ο πελάτης υποχρεούται να στείλει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, σε άρτια κατάσταση, όπως ακριβώς του παραδόθηκε και συσκευασμένο όπως το παρέλαβε. Επιστροφές μέσω ΕΛ.ΤΑ που δεν παραδίδονται άμεσα στο κατάστημα, δε θα γίνονται δεκτές. Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το προϊόν στη διεύθυνσή μας και είναι υπό τη δική του ευθύνη να παραδοθεί στην έδρα μας.

Πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή

1. Πως ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο υπαναχώρησης, που του παρέχει ο προμηθευτής,  ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση. 

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Αν ο προμηθευτής δεν ενημερώσει για το δικαίωμα υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.

 Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από  την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά. 

2. Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, 

  • τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, 
  • τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, 
  • τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (αναπνευστικά είδη, είδη Ά βοηθειών, ακουστικά βαρηκοΐας, υποστρώματα θέρμανσης, είδη ατομικής υγιεινής, μαξιλάρια, ορθοπεδικά είδη. βοηθήματα τουαλέτας, παπλώματα, στρώματα κοκ.)
  • τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
  • η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης,
  • η προμήθεια τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται από τον προμηθευτή σε συχνή και τακτική βάση στην κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή, 
  • οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,
  • οι εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός κι αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους. 

3. Αγορές εκτός καταστήματος (πωλήσεις πόρτα - πόρτα)

3.1. Αγόρασα εκτός εμπορικού καταστήματος ένα προϊόν αξίας 15 ευρώ και θέλω να υπαναχωρήσω. Έχω αυτό το δικαίωμα ;

Όχι, οι διατάξεις για τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος δεν εφαρμόζονται σε συμβάσεις για τις οποίες ο καταναλωτής καταβάλλει ποσό μικρότερο των 30 ευρώ.

3.2. Αγόρασα δύο βιβλία από πωλητή που με επισκέφτηκε στο σπίτι μου. Όταν έφυγε το ξανασκέφτηκα και δεν τα χρειάζομαι πραγματικά. Έχω δώσει και μια μικρή προκαταβολή. Μπορώ να τα επιστρέψω ;

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα  από τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Στο ανωτέρω χρονικό διάστημα απαγορεύεται η είσπραξη προκαταβολής από την πωλήτρια επιχείρηση. Αν ο προμηθευτής δεν ενημερώσει για το δικαίωμα υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.

3.3. Αγόρασα DVD από έναν πωλητή που ήρθε στο σπίτι μου,και αφού το άνοιξα, άλλαξα γνώμη. Μπορώ να τα επιστρέψω ;

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε περίπτωση προμήθειας σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

3.4. Αγόρασα λεξικό αξίας 80 ευρώ από έναν πωλητή που ήρθε για δύο μέρες στον προαύλιο χώρο του πανεπιστημίου μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω ;

Ναι. Εφόσον ο χώρος αυτός δεν είναι η συνήθης βάση του πωλητή, θεωρείται σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος και ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

4. Συμβάσεις από απόσταση

4.1. Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα προϊόν που διαφήμιζε μια εταιρεία στην τηλεόραση. Αυτή η συναλλαγή μου είναι σύμβαση από απόσταση ;

Ναι, γιατί συνάφθηκε στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση, με αποκλειστική χρήση μέσων επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή.

4.2. Έκανα αγορά μέσω διαδικτύου και θέλω να γυρίσω το προϊόν πίσω. Ο προμηθευτής αρνείται, γιατί δεν είναι ελαττωματικό.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

4.3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων;

Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.

Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από  την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.

4.4. Πραγματοποίησα μια αγορά μέσω διαδικτύου και υπαναχώρησα από τη σύμβαση εντός 14 ημερών. Μέχρι πότε πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα;

Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από τη μέρα που ανακοινώσατε στον προμηθευτή την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

4.5. Αγόρασα κουρτίνες από το διαδίκτυο. Δεν είχαν έτοιμες στα μέτρα που ήθελα και τους έδωσα εγώ τις διαστάσεις. Χτες τις παρέλαβα και δε μου άρεσε το σχέδιο. Μπορώ να υπαναχωρήσω;

Όχι. Τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

4.6. Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω;

Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

3. DOA (Dead On Arrival) 7 ημερών

Το ChiotisGroup.gr προστατεύει τις αγορές σας. Αγοράζοντας από το ChiotisGroup.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν). Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο ChiotisGroup.gr εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ. Η συσκευή δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία, σημάδια οξείδωσης, στρεβλώσεις κ.ο.κ.)

Το DOA καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να λειτουργεί. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA.

Η συσκευή σας θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ελεγχθεί από το αντίστοιχο Τεχνικό Τμήμα του Εξουσιοδοτημένου Αντιπροσώπου-Εισαγωγέα-Διανομέα σε χρονικό διάστημα που δεν καθορίζει (και κατά συνέπεια δεν ευθύνεται) το ChiotisGroup.gr προτού προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια για αντικατάσταση, αλλαγή με άλλο προϊόν, πίστωση ή επισκευή της. Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να ελεγχθεί αν η συσκευή πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις της αντίστοιχης εγγύησης ή είναι DOA (ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που παρήλθε από την αγορά της συσκευής σας). Σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση της συσκευής ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, ακόμα κι αν έχουν περάσει ώρες από την αγορά της συσκευής από το ChiotisGroup.gr, αν πρώτα δε μας δοθεί εντολή ή ενημερωτικό δελτίο από το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα τους Αντιπροσώπου - Διανομέα που θα πρέπει πρώτα να την ελέγξει.

*Σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας - εισαγωγέα - διανομέα στην οποία έχει αποσταλεί η συσκευή θεωρεί ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από τους όρους - προϋποθέσεις εγγύησης του κατασκευαστή ή λειτουργεί κανονικά, υπάρχει ελάχιστη χρέωση της αντιπροσωπείας (ανάλογα με το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) για τον έλεγχο της που ξεκινάει από τα 15,00 € + Φ.Π.Α.

**Για άσκοπες ενέργειες από υπαιτιότητα του καταναλωτή, η ελάχιστη χρέωση ελέγχου και τα μεταφορικά (από τον πελάτη στο κατάστημα, κατάστημα στο service και πίσω) επιβαρύνουν τον ίδιο.

***Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που είναι εντός εγγύησης επιβαρύνουν το ChiotisGroup.gr με την προϋπόθεση ότι ο τρόπος αποστολής είναι στην κρίση του καταστήματος.

4. Αποστολή Προϊόντος για Service - Έλεγχο Καλής Λειτουργίας

Αν ο καταναλωτής κρίνει ότι το προϊόν που έχει προμηθευτεί από το ChiotisGroup.gr ότι δεν λειτουργεί ομαλά ή όπως λειτουργούσε πρωτύτερα, έχει το δικαίωμα, εφ' όσον είναι εντός εγγύησης να στείλει το προϊόν για έλεγχο. Υποχρεούται σε κάθε περίπτωση να γνωρίζει ότι οι τυπικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται εντός 5-12 εργάσιμων ημερών και αφού διαπιστωθεί οποιοδήποτε πρόβλημα επιπλέον 2-4 ημέρες για την επίλυση του και τον έλεγχο καλής λειτουργίας.

Σε καμία περίπτωση, δεν αποστέλλεται κανένα προϊόν εντός εγγύησης στο κατάστημα, αν πρώτα ο καταναλωτής δεν έχει επικοινωνήσει με κάποιον από τους αντιπροσώπους του ChiotisGroup.gr. Αφού επικοινωνήσει, θα ενημερωθεί για τη διαδικασία αποστολής, επιστροφής και χρέωσης service, αν αυτή υπάρξει. Τα προϊόντα εταιρειών που έχουν επίσημη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα ενδέχεται να χρειαστεί να σταλούν από τον καταναλωτή απευθείας στο τμήμα service της αντιπροσωπείας , αφού πάντα έρθει σε επαφή με το ChiotisGroup.gr και ενημερωθεί για τη διαδικασία επιστροφής και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Η αντιπροσωπεία είναι αποκλειστικά υπεύθυνη να αξιολογήσει την κατάσταση του προϊόντος μετά από έλεγχο και να ενημερώσει τον καταναλώτή για τυχόν χρεώσεις επισκευής.

-Σε καμία περίπτωση, αν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης δεν αποστέλλεται στο κατάστημα για έλεγχο, αν δεν επικοινωνήσει ο πελάτης με το κατάστημα.

-Κάθε αποστολή service που αποστέλλεται στο κατάστημα, αποστέλλεται με ευθύνη του καταναλωτή και απαιτείται να είναι συσκευασμένο έτσι ώστε να μην προκληθούν φθορές κατά την μεταφορά του, στην αρχική του συσκευασία με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς και να έχουν ελεγχθεί από τον καταναλωτή οι στοιχειώδεις λόγοι μη λειτουργίας του (πχ. αλλαγή μπαταριών).Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις η αποστολή δεν θα γίνεται δεκτή.

-Τα φουσκωτά στρώματα ύπνου, φουσκωτοί καναπέδες, μπρατσάκια και γενικότερα φουσκωτά έπιπλα και τέτοιου είδους προϊόντα, δεν έχουν εγγύηση και ο πελάτης οφείλει αν διακρίνει κάποιο ελάττωμα να το αναφέρει άμεσα στο κατάστημα, πάντα, εντός 24 ωρών από την παραλαβή.

-Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας και επαναποστολής στον πελάτη, επιβαρύνουν τον πελάτη σύμφωνα με τις τρέχουσες ογκομετρικές χρεώσεις.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν/τα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας και φροντίζετε να είναι συσκευασμένο όπως το παραλάβετε έτσι ώστε να μην προκληθεί φθορά στη συσκευασία και στο προϊόν. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε την πιθανή βλάβη και τέλος αποστέλλετε το δέμα με δική σας χρέωση. Καθώς τα έξοδα όλων των μετακινήσεων επιβαρύνουν τον καταναλωτή μπορείτε να αποστείλετε το δέμα με δική σας χρέωση ή μπορείτε να αποστείλετε το δέμα με χρέωση της εταιρείας μας με ACS courier (πάντα αφού πρώτα έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά ή με email) με χρέωση μεταφορικών (αποστολή στην έδρα μας και επαναποστολή στον πελάτη) 8€ για δέματα έως 2 κιλά και 2€ για κάθε επιπλέον κιλό. Ο πελάτης υποχρεούται σε κάθε αλλαγή να στείλει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, σε άρτια κατάσταση, όπως ακριβώς του παραδόθηκε και συσκευασμένο όπως το παρέλαβε. Επιστροφές μέσω ΕΛ.ΤΑ που δεν παραδίδονται άμεσα στο κατάστημα, δε θα γίνονται δεκτές. Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το προϊόν στη διεύθυνσή μας και είναι υπό τη δική του ευθύνη να παραδοθεί στην έδρα μας.

5. Επαναποστολή Παραγγελίας

Εάν για τον οποιονδήποτε λόγο μια παραγγελία δεν παραδοθεί με υπαιτιότητα πελάτη (άρνηση παραλαβής, απών κλπ) τότε μετά από 1-2 αποτυχημένες προσπάθειες παράδοσης ή αν παρέλθουν 10 ημέρες από την αποστολή, τότε το δέμα επιστρέφει στην έδρα της εταιρείας μας χωρίς περαιτέρω ενημέρωση. Το δέμα θα μπορεί να παραληφθεί από την έδρα μας στις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες. Εάν ο πελάτης επιθυμεί επαναποστολή του δέματος τότε αποστέλλεται εκ νέου με δική του χρέωση μεταφορικών σύμφωνα με τις τρέχουσες ογκομετρικές χρεώσεις.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να έχετε μια προσωποποιημένη εμπειρία, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών social media και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες για τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες social media, διαφήμισης και αναλύσεων.